pondělí 27. března 2017

Další naše realizace krbových kamen na dřevo do mobilheimu.

Další naše realizace krbových kamen na dřevo do mobilheimu. Více informací jak do mobilních domů instalujeme krbová kamna naleznete na http://www.mobilnidum.eu/kamna-a-plastova-okna
http://www.mobilnidum.eu/kamna-a-plastova-okna

7 komentářů:

  1. Ty jo, to jsem nevěděla, že se dají dát do mobilheimu krbová kamna. Já jsem myslela, že tam se dá kvůli bezpečnosti topit jen nějakými přímotopy. Krbová kamna jsou ale super. Jsem hrozně ráda, že manžel postavil v domě komín a kamna jsme si koupili. Občas zapneme elektřinu, ale radši zatopím v kamnech :-) .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To s těmi přímotopy jsem si původně myslela také. Z omylu mě ale před časem vyvedl jeden známý. Pro mobilní domy jsou vhodná nejen krbová kamna, ale třeba i tepelná čerpadla. Byla jsem docela překvapená když jsem to zjistila. Právě nad pořízením tepelného čerpadla zrovna přemýšlíme.

      Vymazat
  2. Taky o tom slyším poprvé, nicméně dává to smysl. Taková krbová kamna se do mobilního domu vlastně perfektně hodí. Přecejen to není až tak velký prostor na vytopení, takže proč ne. My například máme krbovky na chatě. Není moc velká, takže nám to na její vytopení bohatě stačí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím s vámi. Právě nad tím, že bychom si nějaká krbová kamna koupili domů teď dost přemýšlím. Nemáme to tu moc velké, takže si myslím, že by se to tím dalo vytopit. Chce to ale propočítat. Každopádně na krbovky už jsem se díval zde a byl jsem docela překvapený jak je to levné. Myslel jsem si, že je to mnohem dražší.

      Vymazat
  3. A já si vždycky říkal k čemu jsou u těch mobilních domků, které tady u nás máme ty nerezové komíny. Teď už to konečně vím. Také jsem netušil, že do mobilheimu se dají nainstalovat krbová kamna. Je to ale vlastně super řešení. Proč ne? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky už jsem si toho párkrát všimla. Docela by mě ale zajímala jedna věc. Jestli kromě nerezového komínu může na takovém mobilním domě být například i klasický komín. Těžko říct, jestli by to nějak šlo. Každopádně nad pořízením ideálně celoročního mobilního domu teď hodně přemýšlíme a topení by tam určitě chtělo nějakým způsobem vyřešit.

      Vymazat
  4. Právě jsme se také tento víkend dívali na nějaké obchody které nabízejí a přímo prodávají krbová kamna. Chceme mít vlastně něco originálního, tak se snad něco najde. Ono v dnešní době skutečně není jednoduché si něco za rozumný peníz pořídit, víte?

    OdpovědětVymazat